Menü

Vásárlás menete

Vásárlási tudnivalók

Roppant egyszerű nálunk vásárolni és jóval gyorsabb, mint egy hagyományos boltban. Legegyszerűbb, ha követi az automata rendszert és csak kitölti a megfelelő adatokat. Ha valahol mégis elakad, akkor segítséget nyújthat ez a rövid tájékoztató.

A következőkben végigvezetjük azokon a pontokon, melyek segítségével megrendelhet minden a honlapunkon szereplő termékeket, mint pl. víztisztító, víztisztító szűrőbetét stb.

A termék kosárba helyezése

Ha kiválasztotta az Önnek megfelelő terméket, akkor a "Kosárba" gomb segítségével a bevásárlókosárba helyezheti azt. A Kosárban természetesen egyszerre több készüléket is elhelyezhet és amíg nem véglegesíti a megrendelést, addig korlátlanul változtathatja a termékek mennyiségét, vagy törölheti azokat.

Rendelés elküldése

Ha meg szeretné vásárolni a kosárba helyezett készülékeket, akkor kérem:

  1. Kattintson a "Pénztár" feliratra.

  2. Ezután eldöntheti, hogy regisztrált felhasználóként, vagy regisztráció nélkül szeretne vásárolni. A regisztrációnak az előnye, hogy a webshop megjegyzi az Ön adatait és a későbbi rendelés esetén nem kell újra beírnia azokat.

  3. Majd töltse ki a vásárláshoz szükséges mezőket, melyeket megjelenít webshop.

  4. Válassza ki a szállítási módot.

  5. Válassza ki a fizetési módot.

  6. A rendelés véglegesítése során a vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és kijelenti, hogy rendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

  7. Ha mindent rendben talál, akkor kattintson a "Megrendelés" gombra. 

Kérem kiemelten ügyeljen elérhetőségeinek megfelelő megadására, hiszen csak ebben az esetben tudjuk a rendelést visszaigazolni, valamint teljesíteni. Hibás adatok megadása esetén meghiúsulhat a kapcsolatfelvétel. Pl. az E-mailes visszaigazolást megakadályozhatja a rosszul megadott E-mail cím, vagy a postafiókjához tartozó tárhely telítettsége is.

A rendelés véglegesítése során a vásárlónak el kell fogadnia az Általános Szerződési Feltételeket és kijelenti, hogy tudomásul veszi, hogy rendelése fizetési kötelezettséget von maga után.

Adatbeviteli hibák javításának lehetőségei:
A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására. Amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza úgy, a "Mennyiség" oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg a "TÖRLÉS" gombot. A rendelés során a fogyasztónak folyamatosan lehetősége van a bevitt adtok javítására/törlésére. Amennyiben Ön már a javítani kívánt adatlapon tartózkodik, de még nem véglegesítette a megrendelést úgy célszerű a böngésző vissza gombjára kattintani (kék nyíl) a kívánt oldal megjelenéséig, ahol a fogyasztó már módosítás el tudja végezni.

A megrendelt termék házhoz szállítása és díjfizetési módok

Kérjük, hogy a jótállási jegyen kívül a nyugtát vagy számlát is szíveskedjen megőrizni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében.
A számlát elektronikus formában küldjük meg, a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét, és ne vegye át a csomagot. Kérjük kísérje figyelemmel, hogy a jótállási jegy megfelelően érvényesítésre került-e, mivel az esetlegesen kijelölt szervizeknél a jótállási igény csak érvényes jótállási jeggyel érvényesíthető. Amennyiben a jótállási jegy szabálytalanul került kiállításra, jótállási igényével, kérjük forduljon hozzánk és kérje jegyzőkönyv felvételét. A jótállási jegy szabálytalan kiállítása vagy a fogyasztó részére történő átadás elmaradása nem érinti a jótállási kötelezettségvállalás érvényességét

Szállítási módok:

Webáruházunk megrendeléseit belföldön az MPL vagy a GLS futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése rendszerint munkanapokon 8-17 óra között történik. Ha ebben az időszakban nem tartózkodik otthon, akkor érdemes munkahelyi címét megadni, vagy egy MPL csomagpontot választani. A futárszolgálat kétszer próbálja meg kézbesíteni a csomagot. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Külföldi szállítás

Külföldi szállítás is megoldható. Ebben az esetben kérem telefonon egyeztessen velünk a szállítás módjáról és annak költségről. 

Fizetési feltételek

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítőjén és a visszaigazoló levélben minden költséget tartalmaz.

A következő fizetési lehetőségek közül választhat:

  1. Utánvét: A csomagot a futár kézbesíti és átvételkor kell neki a termék árát és a szállítási költséget kifizetni.

  2. Banki utalással: Megrendelés után visszaigazoló emailt küldünk Önnek, mely alapján elutalhatja nekünk az összeget. Miután beérkezett a pénz a bankszámlára, átadjuk a terméket a futárnak. Ebben az esetben a futárnak már nem kell fizetnie semmit.

  3. Bankkártyás fizetés: A megrendelés után átirányítjuk Önt a Simple Pay fizetési felületére, ahol kifizetheti a megrendelés összegét.

  4. Készpénz: Telefonos egyeztetés után telephelyünkön készpénzzel is fizethet.

A szállítási határidő általában 2-6 munkanap. Ennél hosszabb szállítási határidő esetén felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel.

Házhoz szállítás díjszabása banki átutalásos vagy online bankkártyás fizetés esetén:

0-5 kg-ig bruttó 2400 Ft

5-15 kg-ig bruttó 2900 Ft

Házhoz szállítás díjszabása utánvétes fizetés esetén:

0-5 kg-ig bruttó 2900 Ft

5-15 kg-ig bruttó 3200 Ft

60 kg felett kérje egyedi ajánlatunkat!

A szállítási díj közvetített szolgáltatást tartalmaz.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani! 

Elállás joga

A fogyasztó az elállást/felmondást az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja. Amennyiben a csomag átvétele után szeretné a fogyasztó visszaküldeni a megrendelt terméket, akkor erre főszabály szerint az áru kézbesítésétől számítva 14 munkanapon belül van lehetősége. Indoklás nem szükséges. A termék árát legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatérítjük. Amennyiben a fogyasztó hibájából keletkezett bármilyen kár, vagy sérülés az árun, akkor annak helyreállítási értékét meg kell térítenie. Bármilyen sérülést, hiányosságot a kézbesítő és az átvevő közötti jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia.
*fogyasztó: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, továbbá a békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki, illetve amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje; ettől eltérően a pénzügyi jogok biztosára vonatkozó szabályok alkalmazásában a pénzügyi szervezet szolgáltatásait igénybe vevő természetes személy (ideértve az egyéni vállalkozót is) és mikrovállalkozás.

Elállási jog gyakorlásának menete:

A Fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján jogosult az áru átvételét követő 14 napon belül indokolás nélkül elállni a vásárlástól. A fogyasztó az elállást/felmondást az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozata útján gyakorolhatja. Ebben az esetben Szolgáltató köteles a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által kifizetett teljes összeget ideértve a kiszállítás költségét is.

Elállási jog gyakorlásának a menete:
Amennyiben a Fogyasztó élni kíván az elállási joggal úgy köteles  az elállási szándékát tartalmazó  elállási nyilatkozatot az alábbi elérhetőségek egyikére elküldeni:
Postázási cím: 6000 Kecskemét, Nagykőrösi utca 12. 1/8.
Email cím: vizbaratok@gmail.com

Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja az elállási nyilatkozat-mintát is, innen tölthető le. Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a LUPO VITA Kft. címére késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, amennyiben  a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket (tehát nem kell megérkezni 14 napon belül). Az elállási határidő a termék átvételekor, illetve szolgáltatásnál a szerződéskötéskor kezdődik. A fogyasztó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. Az Eladó elállási jog gyakorlása esetén nem vállalja át a Fogyasztótól a termék visszaszállítási költségét, így az a Fogyasztót terheli. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A Szolgáltató azonban nem köteles a Fogyasztó része megtéríteni azon többletköltségeket, amely a Szolgáltató által felkínált legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik. A Szolgáltató jogosult a Fogyasztó által kifizetett teljes összeg visszafizetését mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte.
A Szolgáltató visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Fogyasztó semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Nem felel a fogyasztó az értékcsökkenésért, ha a vállalkozás a fogyasztót nem tájékoztatja az elállási jogról. A szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kár megtérítését.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogot a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározottak szerint gyakorolja.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az  utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára kézbesített tételnek vagy darab kézhezvételtől számított 14 napon belül élhet a vásárló az elállási joggal.

Amennyiben a vállalkozás az elállási vagy felmondási jogra vonatkozó tájékoztatási kötelezettségének nem tesz eleget, úgy az elállási vagy felmondási idő 12 hónappal meghosszabbodik. Ha a vállalkozás a termék kézhezvételének vagy a szerződés megkötésének napjától számított 14 nap lejártát követően, de 12 hónapon belül megadja a tájékoztatást, úgy az elállásra vagy felmondásra nyitva álló határidő e tájékoztatás közlésétől számított 14 nap.  

A 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 29. § (1)-nek alapján a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát az alábbi esetben: c) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; d) romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében; e) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza; f) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Ezt a törvény által előírt garanciát mi meghosszabbítottuk és ennek értelmében 60 nap pénz visszafizetési garanciát nyújtunk, hogy érezzék, hogy nálunk valóban kockázat nélkül vásárolhatank.


Jó vásárlást kívánunk, és reméljük megtalálja az Önnek megfelelő víztisztítót!

Keresés